Наш дитячий садок

/Files/images/1_veresnya/DSCN2115.JPG




Вперше дитячий садок відкривив свої двері для дошкільняток 27 жовтня 1987 року... З тих пір пройшло чимало років і дитячий садок мінявся слідом за часом.

/Files/images/11658741.jpg

/Files/images/1_veresnya/20160211_103914.jpg
/Files/images/1_veresnya/20160531_162736.jpg
/Files/images/20160419_113424.jpg
Напрями діяльності

Створення середовища, що допомагає дитині рости вільною і творчою, учитися жити поруч з людьми, бути здоровою, безпосередньою, яка цікавиться, допитлива, допомагає стати кмітливою, ерудованою, люблячою пізнавати.

/Files/images/1_veresnya/DSCN0516.JPG /Files/images/1_veresnya/DSCN0686.JPG /Files/images/1_veresnya/DSCN0705.JPG

Наші діти мають можливість розвивати свої таланти, знаходити друзів, відчувати себе улюбленими. В нашому садочку є все необхідне для повноцінного та гармонійного розвитку дитини.

Місію закладу дошкільної освіти педагогічний колектив бачить, насамперед, у вихованні гармонійно розвинутої особистості, надання допомоги родині в оздоровленні та всебічному розвитку дитини.

У нашому садочку є музичний і спортивний зали, для проведення оздоровчих та профілактичних заходів медичний кабінет, кабінет практичного психолога, бассейн.

/Files/images/1_veresnya/DSCN0616.JPG /Files/images/2017/DSCN0108.JPG /Files/images/1_veresnya/DSCN0773.JPG
Впровадження педагогічних інновацій в практику роботи ЗДО
/Files/images/53a18143f3b99b31f477844ec69541c3_7199846b66dd4191ada68e06c83ac058.jpg.png

* Елементи технології фізичного виховання "Театр фізичного розвитку та оздоровлення дітей" М.Є.Єфименка.

* Технологія розвитку творчої особистості "Теорія рішення винахідницьких завдань" (ТРВЗ) Г.Альтшуллер.

* Авторська методика "Розвиток творчого мислення, уяви і мовлення" Лелюх С.В., Хоменко Н.М., Сидорчук Т.О.

* Технологія навчання читанню М.Зайцева.

* Методика навчання елементарним математичним уявленням та розвитку логічного мислення дітей дошкільного віку "Гралочка" Л.Г.Петерсон.

* Елементи технології музичного виховання дітей "Шульверк" Карла Орфа.

* Елементи технології музейної педагогіки Ліхтварк А., Рейхвен А., Фройденталь Г.


/Files/images/0_c5be5_c8780f57_L.png

З 2016 року заклад дошкільної освіти є учасником проекту «Сприяння освіті» в рамках Меморандуму про взаєморозуміння між Міністерством освіти і науки України та фонду LEGOFoundation (Королівство Данія)

/Files/images/2017/DSCN0118.JPG /Files/images/2017/DSCN0122.JPG /Files/images/2017/DSCN0134 — копия.JPG

Заклад дошкільної освіти охоплює чотири вікових періоди і ставить перед собою наступні виховні завдання:

/Files/images/11159179.jpg
Діти раннього віку

- підтримувати в дитині потребу в доброзичливій увазі дорослого, спілкуванні з приводу предметів, іграшок, дій з ними;

- прищеплювати інтерес, довіру, симпатію до близьких дорослих та однолітків;

- розвивати в дитині здатність бачити різні емоційні стани близьких дорослих і дітей (радість, сум, гнів) і висловлювати співчуття (пожаліти, допомогти);

- формувати уявлення про те, що добре, а що погано, що можна робити, а чого робити не можна;

- формувати вміння вітатися, прощатися, відповідати на вітання, дякувати, висловлювати прохання.

/Files/images/0_c5be5_c8780f57_L.png

Діти молодшого дошкільного віку


- формувати вміння орієнтуватися у людських взаємовідносинах, відчувати й усвідомлювати доброзичливе й недоброзичливе ставлення навколишніх, реагувати на зміни настрою, емоційного стану близького дорослого, однолітка, проявляти увагу, співчуття;

- розвивати здатність стримувати безпосередні ситуативні бажання "я хочу", формувати уміння до переживань емпатійного характеру (жаль, співчуття) та емоційних (вираження радості, суму тощо);

- вчити входити в стійкі ігрові об"єднання дітей, використовуючи в спілкуванні та в спільній діяльності мовні й немовні засоби спілкування;

- виховувати інтерес, увагу та доброзичливе відношення до навколишніх.


/Files/images/0_c5be5_c8780f57_L.png
/Files/images/1_veresnya/depositphotos_86558648-stock-illustration-kids-playing-in-kindergarten-sand.jpg

Діти середнього дошкільного віку

- сприяти усвідомленню дітьми соціальних норм та правил поведінки;

- виховувати любов до рідної мови, бажання нею спілкуватися, мовленнєву культуру;сприяти засвоєнню і практичному вживанню правил етики у спілкуванні з однлітками та дорослими;

- підтримувати прояви дружби між дітьми, розвивати комунікативні навички;

- формувати ціннісне ставлення до батьківщини, праці, природного та рукотворного світу.


/Files/images/0_c5be5_c8780f57_L.png
/Files/images/0001/k6tWoLt3KTk.jpg
/Files/images/1_veresnya/55ee7ca6e5019_thumb900.jpg
Діти старшого дошкільного віку

- формувати морально-етичні уявлення про взаємини з іншими людьми (дорослими та однолітками);

- формувати активне діяльнісне ставлення до суспільтного довкілля, бажання брати участь у спільній діяльності з дітьми та дорослими, вміння знаходити спільну мову;

- формувати основи патріотичних почуттів, громадянської свідомості



/Files/images/0_c5be5_c8780f57_L.png


Діти в нашому садочку - наша гордість і надія!


/Files/images/20160325_111813.jpg
/Files/images/1_veresnya/DSCN0416.JPG /Files/images/1_veresnya/DSCN0298.JPG

/Files/images/0_42910_1ac8aab2_XL.gif

Кiлькiсть переглядiв: 2113