Батьківський всеобуч

/Files/images/iutop000001.jpg

"Мала дитина подібна до дошки, приготовленої для картини; який образ намалює на ній митець, добрий чи поганий, святий чи грішний, янгола чи біса, такий назавжди й залишиться. Так і дитина: яке виховання дадуть їй батьки, якого способу життя її навчать - богоугодного чи богоненависного, янгольського чи бісівського, в такому вона й залишиться на все життя". Дмитро Туптало ( 1651-1709)

Проект «Партнерство ЗДО та батьківської громади – грані співробітництва» 2022/2023навчальний рік




Мета проекту: продовжити роботу щодо створення в ЗДО умов для всебічного розвитку дітей шляхом реалізації програм, методик, технолоій розвитку і навчання дітей, просвітницької роботи з батьками, підвищення їхньої психолого-педагогічної культури, організації спільних заходів, забезпечення відродження духовних та культурних сімейних цінностей.
/Files/images/694418wufdj1bpht.gif
Завдання проекту:
* зближення родинного та суспільного виховання, залучення сімей вихованців до участі в освітньому процесі через впровадження сучасних форм і методів взаємодії з батьками;
* сприяння створення в родинному середовищі мікроклімату гуманної взаємодії та співтворчості для зростання активної особистості дитини;
* надання фахової цілеспрямованої допомоги батькам у вихованні здорової, соціально адаптованої, всебічно розвиненої особистості дитини із високим інтелектуальним та творчим потенціалом;
* створення єдиного освітнього простору в закладі дошкільної освіти та сім"ї.

Принципи успішної реалізації проекту:

· орієнтація всіх суб'єктів освітнього процесу на взаємодію;
· індивідуальний підхід до кожної дитини та кожної сім'ї;
· систематичність та послідовність роботи впродовж всього періоду перебування дитини в ЗДО;
· взаємна довіра та взаємодопомога педагогів та батьків, яка базується на укріплені авторитету педагога в сім'ї, а батьків – в закладі дошкільної освіти, формування відношення до батьків як рівноправних партнерів в освітньому процесі.
* орієнтація всіх суб"єктів освітнього процесу на взаємодію;
* індивідуальний підхід до кожної дитини та кожної сім"ї;
* систематичність та послідовність роботи впродовж всього періоду перебування дитини в закладі дошкільної освіти;
* взаємна довіра та взаємодопомога педагогів та батьків, яка базується на укріпленні авторитету педагога в сім"ї, а батьків - в закладі дошкільної освіти, формування відношення до батьків як рівноправних партнерів в освітньому процесі.

/Files/images/batkvska_vtalnya/DSCN0317.JPG


Вищезазначені завдання породжені певними проблемами, які мають місце в родинному вихованні. Насамперед це: - проблема нестачі у батьків психологічних знань, умінь, навичок виховання та розвитку дитини; - проблема стосунків батьків і дітей; - емоційні проблеми; - проблеми, пов"язані з психологічним розвитком дитини; - проблеми поведінки, навчання, спілкування, особистісного характеру, здоров"я, фізичного розвитку.



/Files/images/694418wufdj1bpht.gif

Сімейне виховання, сімейні стосунки, ставлення батьків до дітей - надзвичайно важливі чинники, що впливають на формування особистості людини і великою мірою визначають особливості її життя.

Кiлькiсть переглядiв: 1337