Наш дитячий садок
| Вперше дитячий садок відкривив свої двері для дошкільняток 27 жовтня 1987 року... З тих пір пройшло чимало років і дитячий садок мінявся слідом за часом. |
---|
Напрями діяльності
Створення середовища, що допомагає дитині рости вільною і творчою, учитися жити поруч з людьми, бути здоровою, безпосередньою, яка цікавиться, допитлива, допомагає стати кмітливою, ерудованою, люблячою пізнавати.
Наші діти мають можливість розвивати свої таланти, знаходити друзів, відчувати себе улюбленими. В нашому садочку є все необхідне для повноцінного та гармонійного розвитку дитини.
Місію закладу дошкільної освіти педагогічний колектив бачить, насамперед, у вихованні гармонійно розвинутої особистості, надання допомоги родині в оздоровленні та всебічному розвитку дитини.
У нашому садочку є музичний і спортивний зали, для проведення оздоровчих та профілактичних заходів медичний кабінет, кабінет практичного психолога, бассейн.
* Елементи технології фізичного виховання "Театр фізичного розвитку та оздоровлення дітей" М.Є.Єфименка. * Технологія розвитку творчої особистості "Теорія рішення винахідницьких завдань" (ТРВЗ) Г.Альтшуллер. * Авторська методика "Розвиток творчого мислення, уяви і мовлення" Лелюх С.В., Хоменко Н.М., Сидорчук Т.О. * Технологія навчання читанню М.Зайцева. * Методика навчання елементарним математичним уявленням та розвитку логічного мислення дітей дошкільного віку "Гралочка" Л.Г.Петерсон. * Елементи технології музичного виховання дітей "Шульверк" Карла Орфа. * Елементи технології музейної педагогіки Ліхтварк А., Рейхвен А., Фройденталь Г. |
З 2016 року заклад дошкільної освіти є учасником проекту «Сприяння освіті» в рамках Меморандуму про взаєморозуміння між Міністерством освіти і науки України та фонду LEGOFoundation (Королівство Данія)
Заклад дошкільної освіти охоплює чотири вікових періоди і ставить перед собою наступні виховні завдання:
Діти раннього віку - підтримувати в дитині потребу в доброзичливій увазі дорослого, спілкуванні з приводу предметів, іграшок, дій з ними; - прищеплювати інтерес, довіру, симпатію до близьких дорослих та однолітків; - розвивати в дитині здатність бачити різні емоційні стани близьких дорослих і дітей (радість, сум, гнів) і висловлювати співчуття (пожаліти, допомогти); - формувати уявлення про те, що добре, а що погано, що можна робити, а чого робити не можна; - формувати вміння вітатися, прощатися, відповідати на вітання, дякувати, висловлювати прохання. | |
Діти молодшого дошкільного віку - формувати вміння орієнтуватися у людських взаємовідносинах, відчувати й усвідомлювати доброзичливе й недоброзичливе ставлення навколишніх, реагувати на зміни настрою, емоційного стану близького дорослого, однолітка, проявляти увагу, співчуття; - розвивати здатність стримувати безпосередні ситуативні бажання "я хочу", формувати уміння до переживань емпатійного характеру (жаль, співчуття) та емоційних (вираження радості, суму тощо); - вчити входити в стійкі ігрові об"єднання дітей, використовуючи в спілкуванні та в спільній діяльності мовні й немовні засоби спілкування; - виховувати інтерес, увагу та доброзичливе відношення до навколишніх. | |
Діти середнього дошкільного віку - сприяти усвідомленню дітьми соціальних норм та правил поведінки; - виховувати любов до рідної мови, бажання нею спілкуватися, мовленнєву культуру;сприяти засвоєнню і практичному вживанню правил етики у спілкуванні з однлітками та дорослими; - підтримувати прояви дружби між дітьми, розвивати комунікативні навички; - формувати ціннісне ставлення до батьківщини, праці, природного та рукотворного світу. | |
Діти старшого дошкільного віку - формувати морально-етичні уявлення про взаємини з іншими людьми (дорослими та однолітками); - формувати активне діяльнісне ставлення до суспільтного довкілля, бажання брати участь у спільній діяльності з дітьми та дорослими, вміння знаходити спільну мову; - формувати основи патріотичних почуттів, громадянської свідомості |
Діти в нашому садочку - наша гордість і надія!